luni, 25 octombrie 2010

Culegere de bancuri

...daca stii un banc bun posteazal aici pe blog..e gratuit..

 Trei blonde blocate în lift strigau pe rînd "ajutor, ajutor". La un moment dat, una dintre ele:
- Ce-ar fi să strigăm simultan?
Şi încep ele: "simultan, simultan".

2 blonde se plimbă pe stradă.
- Vezi barul ăsta? E deschis 24 de ore pe zi!
- Ce proastă eşti! E deschis mai mult.


Doi poliţişti discută:
- De ce îţi pui copilul să doarmă pe dulap?
- Data trecută a căzut din pat şi n-am auzit.


Femeia de serviciu merge la poliţie să facă reclamaţie: cică ar fi fost violată. Poliţiştii o întreabă:
- Povestiţi-ne ce s-a întamplat exact.
- Să vedeţi că spălam pe jos şi deodată a apărut un bărbat în spatele meu. M-a atacat de la spate.
- Şi nu aţi încercat să fugiţi?
- Dar cum să fi fugit? La dreapta perete, la stînga perete, în spate bărbatul, iar în faţă spălasem deja pe jos...


Doi poliţai discută:
- De ce îţi tot freci mîinile?
- Că mi-e frig...
- Da' de ce nu-ţi bagi mîinile în buzunar?
- Acolo mi-s mănuşile.

7 comentarii:

  1. Un american, un francez şi un scoţian se întîlnesc la o nuntă.
    Americanul: "Eu am făcut cadou un serviciu de cafea de 10 persoane."
    Francezul: "Eu am făcut cadou unul de 20 de persoane."
    Scoţianul: "Eu am făcut cadou un cleşte de zahăr de 200 de persoane."

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum se numesc circuitele unui calculator aruncat pe geam?..



    Dezintegrate...

    RăspundețiȘtergere
  3. Bill Gates e judecat pentru bigamie. El spune:
    - Dacă trăieşti cu două femei nu înseamnă bigamie, ci multitasking...

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragă primitorule!
    Tocmai ai primit un virus taliban! Avînd în vedere faptul că în Afganistan nu sîntem încă atît de avansaţi, acesta este un virus manual. Aşa că te rog frumos să trimiţi tu singur virusul tuturor celor pe care îi cunoşti şi să-ţi ştergi tu singur toate fişierele de pe hard disk!
    Mulţumesc frumos.
    Abdullah. Hacker Taliban.

    RăspundețiȘtergere
  5. Seara, Ion şi Maria se pregătesc de culcare. Ion iese afară să se uşureze. Se întoarce peste cîteva minute cu pantalonii uzi. Maria îl întreabă:
    - Plouă?
    - Nu, bate vîntul.

    --------------

    Maria se întoarce de la magazin cu o pălărie noua. Către Ion:
    - Mă Ioane, să vezi, mi-a zis vînzătoarea că pălăria asta mă face să par cu 10 ani mai tînără.
    La care Ion:
    - Şi-atunci de ce nu ţi-ai luat trei?

    RăspundețiȘtergere
  6. În armată, comandantul:
    - Cei căsătoriţi în stînga, cei necăsătoriţi în dreapta!
    - Şi homosexualii? întreabă un soldat.
    - Încolonaţi în spatele meu, răspunde comandantul.


    Un nebun îşi atenţiona un frate de-al său în curtea unui azil:
    - Vezi că ai o gaură în umbrelă!
    - Ştiu. Eu am făcut-o ca să văd cînd se opreşte ploaia.


    Bulă completează o fişă personală pentru angajare. La data naşterii trece 15 august.
    - În ce an? întreabă funcţionara de la oficiul forţelor de muncă.
    - În fiecare an!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ţiganii se mută la bloc. Fata se dezbracă seara, şi se plînge la mă-sa:
    - Mamă, să cumperi perdele că toţi vecinii se uită cînd mă dezbrac!
    La care ţiganul:
    - Nu-i nimic, lasă că se dezbracă mă-ta şi atunci o să ne cumpere ei perdele!

    RăspundețiȘtergere